Ulti Clocks content

ЧЕРКАСИ У МИНУЛОМУ

Депозити та валюта

  В какой валюте размещать депозиты? В последнее время на мировом финансовом рынке наблюдается нестабильная обстановкае. Фондовые биржи лихорадит из-за постоянных негативных новостей из Греции, эксперты опасаются исчезновения евровалюты, а, вкладчики в свою очередь, не ...

РЕКЛАМА

Баннер
Баннер
Баннер

СВІТСЬКЕ ЖИТТЯ

Gerard Darel лето-2012
Gerard Darel лето-2012
Gerard Darel в этом сезоне делает упор на принты: крупный цветочный ...
Коллекции Натальи Водяновой для Etam
Коллекции Натальи Водяновой для Etam
Наталья Водянова все больше и чаще заявляет себя как дизайнер, ...
Первые модели H&M для будущей осени-2012
Первые модели H&M для будущей осени-2012
Модный бренд H&M готовится к осеннему сезону, хотя летний ...
Louis Vuitton займется созданием канцелярских принадлежностей
Louis Vuitton займется созданием канцелярских принадлежностей
Практически у каждого крупного модного бренда сегодня, ...
Vogue выступает за здоровую красоту
Vogue выступает за здоровую красоту
Девятнадцать главных редакторов Vogue выступили с инициативой ...
Бренд Burberry выиграл судебное разбирательство
Бренд Burberry выиграл судебное разбирательство
Бренд Burberry получит 100 миллионов долларов в качестве компенсации ...
Канны в бриллиантовом блеске: Что показали звезды на красной ковровой дорожке
Канны в бриллиантовом блеске: Что показали звезды на красной ковровой дорожке
Как и в предыдущие годы, «королевским» ювелиром нынешнего ...
Купальники RESERVED
Купальники RESERVED
История бикини начинается в 1946 году. «Отец» бикини, парижский ...

ПАРТНЕРИ

Баннер
Баннер

ІНФОРМ-ПАРТНЕРИ

Баннер
Баннер

РЕКЛАМА

Баннер

Всі фільми в кінотеатрах на kinoafisha.ua.
Телепрограма на всі канали.
Найкраща підбірка корейських авто на проекті http://avtosale.ua/car/Kia/
Тлумачення дати народження, нумерологія, магія чисел.

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Вчені стверджують, що жінки з хворим серцем, які випивають кілька чашок кави на день, живуть стільки ж які і ті, хто утримується від вживання напою.

Чашка кави

Згідно з дослідженнями, кава не шкодить людям із серцево-судинними захворюваннями

Результати дослідження, опубліковані в американському виданні Journal of Clinical Nutrition, додали сумнівів до твердження, ніби кава з кофеїном шкідлива для людей, що схильні до серцево-судинних захворювань.

Згідно з результатами, кількість смертей серед любительок кави не перевищує цей показник серед тих, хто не пив її протягом періоду спостереження, повідомляє Рейтер.

Таким чином, вчені не виявили жодного зв'язку між споживанням кави і загрозою смерті від серцевого нападу чи інсульту для жінки - це стосується навіть тих, хто пив по чотири і більше чашок на день.

Але автори дослідження визнають, що його не можна вважати таким, що репрезентує усіх жінок із серцево-судинними хворобами, оскільки об'єктами вчених були лише медсестри.

"Наші результати встановлюють, що пацієнтам із серцево-судинними захворюваннями можна пити каву, але дуже хотілося б повторити дослідження серед інших груп населення," - сказала Естель Лопез-Гарсія з іспанського Universidad Autonoma de Madrid, яка очолювала дослідження.

В ході спостережень вчені зосередили свою увагу на майже 12 тисячах медсестер, які в період із 1976 до 2002 року пережили інсульт чи мали інші проблеми із серцем. 62 відсотки тиж жінок продовжували пити каву після встановлення діагнозу. Загалом, до 2004 року померло 1159 медсестер.

Водночас, вчений із Університету Торонто Ахмед Ель-Сохемі стверджує, що ці дослідження не виключають каву із переліку можливих причин серцево-судинних недуг, принаймні для частини людей, бо вони не враховують індивідуальних генетичних особливостей.

Раніше дослідники із Нідерландів стверджували, що кава у поєднанні із сексом .

 

Джерело: www.bbc.co.uk

 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Реклама

Баннер
Баннер
Баннер

СВІТ У WWW

Битва гігантів: патентна суперечка між Apple та Samsung
Битва гігантів: патентна суперечка між Apple та Samsung
Тиск американського суду змусив керівників концернів ...
Yahoo продає свою частку в інтернет-магазині Alibaba
Yahoo продає свою частку в інтернет-магазині Alibaba
Американська компанія Yahoo, яка останнім часом стикнулася ...
Довга ніч відкладених курсових робіт
Довга ніч відкладених курсових робіт
Відкладати написання курсових до останнього – відома ...
Создан собачий ошейник стоимостью $3,2 миллиона
Создан собачий ошейник стоимостью $3,2 миллиона
Как оказалось, бриллианты - лучшие друзья не только для ...
Золото, вино и алмазная пыль: Названы самые роскошные спа-центры мира
Золото, вино и алмазная пыль: Названы самые роскошные спа-центры мира
Близятся лето и пора отпусков. Те, кто хочет провести ...
Известный дизайнер превратил морской порт в роскошный центр досуга
Известный дизайнер превратил морской порт в роскошный центр досуга
Известный французский промышленный дизайнер Филипп ...
Скандальный художник раскрасил музыку "Чилийских перцев"
Скандальный художник раскрасил музыку
Все, за что бы ни брался британский художник Дэмьен ...

ІНФОРМАЦІЯ

Баннер
Праздники Украины

Подписка на RSS ленту

Введите свой E-Mail:

ON-LINE ПЕРЕКЛАД

Онлайн переводчик
поменять

Посещений сайта : 3620700
Яндекс.Метрика
Публикации о системах и оборудовании. База вакансий и резюме.
pozharka.ru
Автосообщество и блоги. Автомобильный интернет-журнал.
nextcar.ua